成交實例
月份成交
2022年1月買樓powerteam成交達1.9億
2022年2月買樓powerteam成交達6千萬
2022年3月買樓powerteam成交達2.1億
2022年4月買樓powerteam成交達1.9億
image
圖一

圖一 (2022年5月成交)

820萬買灣仔三房,可以的,POWERTEAM幫你做到。業主係外國,手鬆肯減

買家識貨,820萬而家連啟德一房都買唔到仲要求人送個廚房比你,而家係灣仔可以3間房廁廚齊九成上會1MIN即到地鐵。

image
圖二
image
圖三

圖二 及 圖三 (2022年4月成交)

業主在簽約賣樓時垂淚。唔係因為比買樓Powerteam壓到佢喊,而係作為呢間屋既一手業主,呢間三房盛載住佢仔女出世到大,成個家庭故事。

如今女業主移民,決定用全屋苑呢半年最平既價格71x萬,將個高層單位賣走。

$125xx/呎價係荃灣買三房,仲要高層未來食到西鐵加工業區發展,客戶完成交易後對powerteam advisor讚賞有加,感謝!

image
圖四

圖四 (2022年3月成交)

【同我地合作,經紀1日開三張單】

從前,經紀1個月開到三張買單已好叻仔

尋日,我地幫合作經紀1日清左3間嘉湖(美湖、景湖、麗湖)

攪到我今日食飯盒都想加隻雞脾獎勵自己

嘉湖9個真係賣而又買得落既三房盤,我地powerteam已掃了3個

【客人】可得到更低入手價降低風險

【賣方經紀】可運用時間在更有心買樓既客人上面

【買方經紀】可專心幫客人計好按揭睇準上會事宜

嘉湖只屬部份範圍,買樓powerteam三月全港成交至今日已達1.86億(還有4日)

image
圖五

圖五 (2021年9月5日)

點樣感動業主,910>900>895>8xx?

早其他買家(900)一日更平十幾萬(8xx)去達成成交?

咪就係用買樓powerteam既經紀比心機同業主講價,加上用足幾天堅定既意志,再出埋powerteam氣場,最後係日出之前,星期日900萬個張票到之前,我地星期六8xx萬既出價感動到業主,選擇我方為更佳交易對手,成功買入呢個地方既盤。

呢個地方附近有個沙灘,諗sir自己都鐘意去,缺點係無沖涼間。但沙灘淺水區可遠至離岸200米(但小朋友要小心!)。如果你小朋友怕水要學游水,呢度係好開始地方更可以捉蟹亦容易泊車。

image
圖六

圖六 (2021年8月20日)

有咩開心過於股災日自己可傾平20萬買樓? 840/830/826/820,廿四小時內令業主連落三口價lets go!

買樓Powerteam成功幫用戶【自私贏】,將個價再傾平20萬買入荃灣屋苑,慶祝騰訊股價大平賣,就當股票輸左都係呢單deal賺返~

拿,唔係用「股市跌、業主你好減價」呢d一般招式,反正個股市都跌到人冇哂感覺。你估真係用野球拳就可打低業主咩? 尤其未買過樓新手上路既後生仔,我地深信過到功力比你。

-

用戶一句whatsapp覆「Powerteam勁」conlude了,我地都替佢開心。今次只平了廿萬,確實唔係單單deal都「比幾千慳幾十萬」既~

8月4日: 用戶付款$2888開始powerteam

8月19日: 業主由840降價至830

8月20日: 再用powerteam方法,一日落兩口價先826最後820成交!

由迷惘唔知買乜樓好驚唔好租,至到成功買到樓lets go! Powerteam只係用左16日於股災月幫客改到個運!

本網站所包含或提供的資料或材料僅為提供信息,並根本不打算令閣下根據這資料來作交易或投資之用。
對於網站上傳輸的任何資料或材料的正確性、實用性或可獲得性,本網站不承擔任何責任。
對於任何基於此類資料或材料所作的交易或投資決定,本網站也不承擔任何責任。

Scroll Top